wtorek, 4 czerwca 2013

5.

Weekend był świetny.
Byłam u rodziców, spotkałam się ze starą ekipą+A.
byłam na Lednicy, spałam, spałam, spałam,
przeczytałam książkę i podjęłam decyzję.
14.06 Niemcy, Oberhausen
Zaczynam swoją przygodę z Au Pair.
Będzie dobrze, mam nadzieję.
Boję się... Ale wiem, że to jedyna słuszna decyzja.
Mam jasny i konkretny cel,
a jeżeli droga do niego prowadzi również przez Niemcy,
to jestem gotowa.
Ahoj przygodo !

Muszę jeszcze przeżyć ten cały bałagan bagażowy.
Sprawę mam ułatwionę, wyprowadzam się stąd na dobre więc
zaczęłam powoli wyrzucać niepotrzebne rzeczy.
Dwa dni i dwa worki 120 litrowe.
Robi wrażenie ;-)
 I pomyśleć, że to dopiero początek.
Pranie, prasowanie. Dużo tego.

COMA, trasa Ulubiony Numerek 2012.
Cover: Nikt nikogo :3




2 komentarze:

  1. Hejka :) Dzięki za zgłoszenie do listy blogów au pair! Mam nadzieję, że przez to zyskasz paru czytelników. Mam jeszcze prośbę o dołączenie buttonu - wszystko co i jak wytłumaczone jest w zakładce "jak dołączyć" na blogu http://blogi-au-pair.blogspot.co.uk

    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!
    EveMarie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś był na Lednicy i się nie pochwalił? Mi w tym roku się nie udało ze względu na brak transportu i koszty. :/
    No a jeśli Twoja droga ma prowadzić przez Niemcy to widocznie tak faktycznie miało być. ;)

    OdpowiedzUsuń