piątek, 24 maja 2013

1.

Witaj Drogi Czytelniku.
Zapraszam Cię do wspólnej podróży.
Jak wskazuje tytuł bloga będzie to podróż dziewczyny która staje się Au Pair.
Tą dziewczyną jestem ja - Patrycja.
Pochodzę ze śląska a mieszkam w Krakowie.
Mam prawie 21 lat. Dużo czy mało?
Póki co pracuję w jednym z małopolskich szpitali,
jest to nuda, żmudna, nisko płatna ale pewna posada.
Mimo to podjęłam decyzję o wyjeździe.
Dopiero zaczynam.
Wybierzesz się ze mną w podróż ?

***

Uff. Wstęp za mną :)
Jak napisałam, dopiero zaczynam.
Wiedzę o Au Pair czerpię z blogów i forum, tego.
Póki co sama nie wiem co zrobić - czy wybrać agencję czy jednak jechać na własną rękę.
Co człowiek to opinia.
Jestem zarejestrowana na kilku stronkach, mam kilka fajnych propozycji.
Jaki kraj ? Jest kilka gdzie chciałabym pojechać, oczywiście UK, USA, Niemcy, Belgia, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja,. Dania.... Mogłabym wymieniać.
Na pierwszy ogień stawiam Anglię lub Niemcy.
Obydwóch języków uczyłam się w szkole. Warto doszlifować angielski i siąść porządnie do niemieckiego.
Właśnie moja potencjalna pierwsza host family pochodzi z Niemiec, z ładnego miasteczka, mają dwuletnią córkę i chcą mnie na 12 miesięcy, Cały rok. Jacie..
I to od połowy czerwca.
Właśnie dostałam od nich e-mailem dokumenty, muszę nad nimi siąść...
No i czekam na kontakt od Mrs. Karen, nie ukrywam, że chciałabym pojechać do Niech, do samego Londynu, ponadto ich córka Kelly ma już 7 lat i nie wymaga takiego nadzoru jak 2 latka...
Duża różnica no nie ?
Jest jeszcze jedna rodzina również z UK.
Mają 3,5 letniego synka.
No cóż ... czekam.

***

1 komentarz:

  1. cześć, trafiłam na Twojego bloga podczas poszukiwań informacji o au pair. Tak jak Ty zamierzam wyjechać, z tym, że ja mogę tylko i wyłącznie do UK, gdyż niemieckiego nie znam. Może się spotkamy, jak jednak trafisz do Londynu. :)
    I mam pytanie techniczne, na jakich portalach jesteś zarejestrowana? Ja na razie na dwóch: greataupair i aupair-world. Ale zupełnie nie wiem, jak szukać. Wypełniłam profile, zapisałam co trzeba, jednak mało kto do mnie pisze, a ja się wstydzę "zaczepiać" rodziny. Byłabym wdzięczna, gdybyś napisała jak Ty to robisz.
    pozdrawiam i życzę znalezienia perfekcyjnej rodziny:D

    OdpowiedzUsuń